A Traubit úgy árusítják, mint a friss pékárut, hiszen egy hónap leforgása alatt már a tervezett mennyiség felét elkapkodták.


A vártnál jóval intenzívebb kereslet mutatkozott a megújult Traubira iránt, így sok bolt polcairól szinte azonnal eltűnt. Néhány helyen még azt is tapasztalni lehet, hogy nem folyamatosan kínálják, csupán időszakos akciók keretében érhető el.

Pécskövi Tibor, a Márka Üdítőgyártó Kft. tulajdonos-ügyvezetője az Origónak elmondta, hogy április végére a tervezett éves eladási volumen közel felét sikerült értékesíteniük. Ez magyarázatot ad arra, miért volt nehéz megtalálni a március végén újra bevezetett Traubit a boltok polcain.

A vásárlók gyakran azért nem találják meg a Traubi termékeket minden boltban, mert ez nagymértékben a kereskedelmi láncok igényeitől és terméklistázási gyakorlatától függ. Vannak olyan láncok, amelyek gyorsan alkalmazkodtak a kereslethez, és állandó kínálatba emelték a termékeket. Ezzel szemben léteznek olyan partnerek is, akik csak időszakos akciók keretében, azaz úgynevezett in-out módban kínálják a Traubi termékeket, így azok csupán egy hétig érhetők el a vásárlók számára.

Mivel a terméknek nem volt előélete, ezért sokszor kisebb mennyiséggel tervezték az akciós időszakot, így szinte minden esetben 2-3 nap alatt megvásárolták a fogyasztók a bolti készleteket

- fűzte hozzá a vállalat irányítója.

A jövőben még nem lehet tudni, hogy melyik partnernél biztosítanak állandó listázást, azonban már léteznek olyan hálózatok, ahol a Traubisoda állandó kínálat része lett. Ilyenek például az összes hazai nagykereskedelmi partnerük, valamint a Reál, Coop, Metro, Auchan és Tesco üzletek. A Lidl, Penny és Spar láncok esetében egyelőre csak in-out akciókon keresztül tudnak együttműködni – nyilatkozta Pécskövi Tibor.

Related posts