A Keleti pályaudvar területén 240 talpfát cseréltek ki, ezzel javítva a vasúti pálya állapotát.
A vezérigazgató pontosabb és biztonságosabb közlekedésre számít.
A november elején megígért, szigorú határidőt sikeresen betartották, sőt, egy kicsit túl is teljesítették a tervet: több mint 240 talpfa cseréjét hajtották végre a Keleti-program előrehozott szakaszában – büszkélkedett Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója, aki nemrégiben a vasúti késések miatt volt kénytelen magyarázkodni. Jövőre indul a több mint 4 milliárd forintos költségvetésű projekt, amely keretében megújítják a váltókörzeteket, a biztosítóberendezéseket, az áramellátási rendszert és a felsővezetéki hálózatot – tette hozzá.
A kisiklásos balesetek következtében a munka első szakaszát vártnál gyorsabban sikerült befejezni. Az előre tervezettnél gyorsabb haladás titka az volt, hogy októberre lezárult a MÁV-FKG Kft. integrációja, így az ott dolgozó kollégák segítségével, megkettőzött erőforrásokkal tudtak dolgozni a Keleti-pályaudvaron. A munkálatok éjszaka zajlottak, így az utasforgalmat nem érintették - nyilatkozta a vezérigazgató, aki hangsúlyozta, hogy a most kicserélt aljak már hozzájárulnak ahhoz, hogy a Keleti a hazai vasúti közlekedés stabil bázisa legyen. A vezérigazgató külön köszönetet mondott minden munkatársának az összehangolt és professzionális munkáért, amelyre jövőre is számít.
A Keleti pályaudvar területén 240 talpfát cseréltek ki.