Lemondott posztjáról a vezérigazgató, miután lebukott a szeretőjével készült csókkamerás felvétel miatt.

Egy ártalmatlan videó váratlan fordulatot hozott a DataOps világában, véget vetve Andy Byron, az Astronomer vezérigazgatójának karrierjének. A közösségi médiában vírusként elterjedt felvételen Byron és a cég HR-vezetője látható, amint egy Coldplay koncerten, félreérthetetlen helyzetben osztoznak az élményben. A botrány következtében Byron lemondott posztjáról, és a vállalat most új vezető után kutat.
A közösségi médiát már szinte mindenhol elárasztotta a hír, és ahogyan mi is többször említettük, egy csókkamerás videó alapjaiban változtatta meg a helyzetet. A felvételen Andy Byron, az Astronomer techcég vezérigazgatója, valamint a vállalat HR-vezetője, Kristin Cabot látható, és az esemény globális szinten kavarta fel az állóvizet a közösségi platformokon.
Mindez magában még nem is jelentett volna akkora problémát, ám félreérthetetlen reakciójuk után nem okozott senki számára meglepetést, hogy a kamera elől bujkáló pár mindkét tagja házas, családos ember.
A reakciójuk aztán bejárta a teljes médiát, a cég pedig érthetően vizsgálatot indított a történtek kapcsán, Byron azonban úgy tűnik, tudja vállalni a tettei következményét. Már legalábbis ami a munka részét illeti, ugyanis
A vállalat közleménye szerint: "Andy Byron lemondott pozíciójáról, és az igazgatótanács ezt a döntést elfogadta. Mostantól megkezdjük az új vezérigazgató keresési folyamatát. A feladatokat ideiglenesen Pete DeJoy, a társalapító és termékigazgató látja el."
A vállalat szombaton közzétett közleményében bejelentette döntését, hangsúlyozva, hogy elkötelezett az alapértékek és az átláthatóság iránt. A nyilatkozat kiemeli, hogy a vezetőknek példát kell mutatniuk mind a viselkedésükben, mind az elszámoltathatóság terén – ám ezt a szintet a közelmúltban nem sikerült fenntartaniuk.
A cég egyúttal reagált az elmúlt napok médiavisszhangjára is, emlékeztetve arra, hogy az Astronomer korábban "a DataOps szektor egyik úttörőjeként" volt ismert. A cél most az, hogy visszatereljék a figyelmet a termékeikre és ügyféltámogatási munkájukra, ne pedig a vállalaton belüli személyes ügyek dominálják a híreket.
"Bár cégünk hírneve hirtelen megváltozott, a termékeink és az ügyfeleink iránti elkötelezettségünk változatlan. Továbbra is arra összpontosítunk, amiben a legjobbak vagyunk: támogatjuk partnereinket az adatkezelés és a mesterséges intelligencia kihívásainak megoldásában."