Hatalmas szenzációt robbantott a Lidl: mindössze három hét leforgása alatt 1,7 millió képet alakítottak át lidl-es stílusra a franciák!


Három héten keresztül zajlott a Lidl franciaországi kampánya, ahol a résztvevők lehetőséget kaptak arra, hogy mesterséges intelligencia segítségével olyan képeket alkossanak, melyeken mindennapi tárgyak pompáztak a cég jellegzetes színeiben.

A Lidl francia leányvállalata és a Marcel Worldwide kreatív ügynökség közös kampánya minden eddigi elvárást felülmúlt. A vállalat egy innovatív, generatív mesterséges intelligencián alapuló eszközt mutatott be, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy saját maguk tervezzenek meg bármilyen terméket, természetesen a jól ismert piros-kék-sárga színvilágban. Ez a különleges megoldás nemcsak kreatív módon aktiválta a közönséget, hanem új dimenziót nyitott a vásárlói élményben is.

A Pymnts legfrissebb jelentése alapján a Lidlize nevű innovatív megoldás rendkívüli népszerűségnek örvend: mindössze három hét alatt több mint 1,7 millió egyedi képet készítettek a felhasználók. Az érdeklődés egy ponton olyan mértéket öltött, hogy a kérések száma meghaladta a percenkénti 1000-et. A szolgáltatás sikerének kulcsa részben abban rejlik, hogy a felhasználóknak nem kellett bonyolult utasításokat beírniuk; elegendő volt megadniuk, hogy melyik terméket szeretnék látni az áruház színvilágában. Az influenszerek bevonása is hozzájárult a Lidlize népszerűsítéséhez, így nem meglepő, hogy ilyen gyorsan elnyerte a közönség tetszését.

A szolgáltatás hátterében a Bria névre hallgató startup innovatív generatív mesterséges intelligenciája áll, amelyet gondosan kiválasztott, kereskedelmi minőségű adatokkal képeztek ki.

A Pymnts legutóbbi kutatása azt jelzi, hogy a jövőben a felhasználók egyre inkább találkozhatnak hasonló innovatív megoldásokkal. Egy 2024 márciusa és decembere között lebonyolított felmérés alapján a válaszadó pénzügyi igazgatók 90%-a kifejezte, hogy a mesterséges intelligencia integrálása a vállalatuknál "rendkívül kedvező hozamot" hozott.

Ennek eredményeként egyre több cég építi be egyre több szolgáltatásába a generatív mesterséges intelligenciát, és a megkérdezett vállalatok mintegy 70 százaléka használja azt új tartalmak létrehozására.

Related posts